"I always tell students they will usually have to make a choice.
On the one hand: being right, but dull.
On the other hand: being wrong, but interesting.
So which should they choose?
I say go for interesting every time.
Why doesn’t most advertising work?
Because it’s ‘right’.
It’s been debated, discussed, argued, briefed, researched, debriefed, rebriefed, until it’s ‘right’.
And that’s the problem: it’s right.
It’s not interesting.
It’s not interesting, so no one notices it.
No one notices it so no one remembers it.
No one remembers it so it doesn’t work."
>>>>>>>>>> Dave Trott
9.02.2008
"Being interesting"
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2 comentários:
Isto é pouco na linha do - n interessa se é bonito ou feio, interessa é q seja falado!
PG
No mercado há agências e clientes para todo o tipo de perfise necessidades. Ora há aqueles marketers que ousam fazer diferente e vão em frente, há aqueles que espera os outros fazer, ver se resulta para depois chegar à agência e dizer «pois coiso e tal a gente quer uma campanha a la Vodafone». Nada de novo. As agência merecem os clientes que têm.
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